Regulamin akcji promocyjnej „do - 15% rabatu na meble”
Regulamin akcji promocyjnej dla klientów sklepu internetowego MERKURY MARKET „do - 15% rabatu na meble”
Postanowienia ogólne
- Niniejszy regulamin określa zasady prowadzenia Promocji pod nazwą „do -15% rabatu na meble”, organizowanej przez MERKURY MARKET Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k. z siedzibą w Krośnie.
Słowniczek pojęć
- Organizator Promocji - MERKURY MARKET Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k. z siedzibą w Krośnie, przy ul. Czajkowskiego 51, 38-400 Krosno, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Rzeszowie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000490943, posiadająca NIP 6842255436 oraz REGON 371007032.
- Klient - osoba fizyczna posiadająca co najmniej 16 lat, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która w okresie trwania Promocji dokona zakupów i innych czynności na zasadach określonych w Regulaminie.
- Promocja - akcja promocyjna przeznaczona wyłącznie dla Klientów sklepu internetowego Organizatora Promocji, prowadzona pod adresem www.merkurymarket.pl, polegająca na obniżeniu cen z kategorii MEBLE do -15% na poniższych zasadach.
- Regulamin - niniejszy dokument, który definiuje warunki i zasady udziału Klienta w Promocji.
Czas trwania Promocji i jej zakres
- Promocja trwa od 10.05.2023 r. do 29.05.2023 r. (włącznie) lub do wyczerpania zapasów w tymże okresie i dotyczy wyłącznie zakupów w sklepie internetowym Organizatora Promocji.
- Promocja dotyczy zakupu produktów z kategorii MEBLE, z wyłączeniem:
- mebli z aktualnych gazetek sklepów stacjonarnych Organizatora Promocji,
- mebli łazienkowych,
- mebli ogrodowych,
- wybranych mebli.
- Promocja nie łączy się z innymi akcjami promocyjnymi i wyprzedażami.
Reklamacje
- Reklamacje dotyczące przebiegu Promocji mogą być zgłaszane przez Klientów przez cały czas trwania Promocji oraz po jej zakończeniu, nie później jednak niż w terminie 7 dni od daty zakończenia Promocji.
- Rozpatrzeniu podlegają wyłącznie reklamacje zgłoszone w formie pisemnej wraz z dowodem dokonania zakupu w czasie trwania Promocji.
- Za datę wniesienia reklamacji uznaje się datę złożenia jej osobiście w siedzibie Organizatora Promocji lub datę stempla pocztowego w przypadku złożenia reklamacji listownie.
- Reklamacja powinna zawierać imię i nazwisko, adres zamieszkania, adres e-mail, numer telefonu, zgodę na przetwarzanie danych osobowych Klienta w celu rozpatrzenia reklamacji, a także dokładny opis i uzasadnienie reklamacji oraz datę i miejsce zdarzenia, którego dotyczy roszczenie związane z udziałem w Promocji oraz treść żądania.
- Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 7 dni od dnia jej wpływu do Organizatora Promocji. Zawiadomienie o wyniku reklamacji będzie wysłane reklamującemu w terminie 7 dni od daty rozpatrzenia.
- Decyzja Organizatora Promocji w przedmiocie reklamacji jest ostateczna i nie przysługuje od niej odwołanie.
- Po wyczerpaniu postępowania reklamacyjnego Klientowi przysługuje prawo dochodzenia nieuwzględnionych roszczeń na drodze postępowania sądowego.
Postanowienia końcowe
- Organizator Promocji zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu w czasie trwania Promocji. Promocja może zostać skrócona, w szczególności ze względu na wyczerpanie zapasów w trakcie trwania Promocji.