Klauzula informacyjna dotycząca reklamacji

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) Merkury Market Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k. informuje, iż:

1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Merkury Market Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k. z siedzibą w Krośnie (ul. Czajkowskiego 51, 38-400 Krosno),

2) ma Pani/Pan prawo do kontaktu z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych pod adresem: [email protected],

3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą wyłącznie w celu rozpoznania złożonej przez Panią/Pana reklamacji, tj. na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.,

4) Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych mogą być podmioty świadczące na rzecz Administratora usługi informatyczne, operatorzy płatności internetowych, firmy kurierskie i operatorzy pocztowi, a w przypadku takiej konieczności również kancelarie prawnicze. W przypadku zgłoszenia reklamacji w placówce handlowej sieci ABRA odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będzie ABRA S.A. z siedzibą w Krakowie (ul. Wadowicka 8A, 30-415 Kraków),

5) Pani/Pana dane osobowe mogą być również ujawniane podmiotom przetwarzającym na zlecenie i w imieniu Administratora, na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych w celu świadczenia określonych w tej umowie usług na rzecz Administratora, w tym producentom towarów,

6) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą przez czas rozpatrywania Pani/Pana reklamacji, a także dla celów archiwizacyjnych, jednak nie dłużej niż 5 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym nastąpiło rozpatrzenie reklamacji,

7) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych,

8) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego,

9) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować odmową rozpatrzenia reklamacji.