Koordynator Działu Logistyki

 

Zakres obowiązków pracownika na stanowisku Koordynator Działu Logistyki:

 

       koordynowanie, monitorowanie i realizacja procesu zamówień,

       nadzór nad zapewnieniem prawidłowości składanych zamówień,

       odpowiedzialność za dostępność towaru w jednostce,

       analiza ofert – negocjacje cenowe,

       zarządzanie asortymentem – ustalanie asortymentu, sporządzanie planogramów,

       aktywny udział w określaniu warunków zakupu dla planowanych inwestycji,

       nadzór nad prawidłowością przesunięć i zwrotów towarowych między jednostkami.

 

Nasze oczekiwania:

 

       wykształcenie wyższe,

       mile widziane doświadczenie na samodzielnym stanowisku w dziale zakupu,

       umiejętność organizacji i koordynowanie działań,

       umiejętność logicznego myślenia i syntezowania danych,

       bardzo dobre umiejętności interpersonalne.

Z naszej strony możesz liczyć na:

 

Zobacz,
kogo obecnie poszukujemy ?
          Kontakt
Do nas