Specjalista ds. marketingu

Zakres obowiązków pracownika na stanowisku Specjalista ds. marketingu:

 

       realizacja strategii marketingowej firmy,

       opracowywanie i realizacja działań promocyjnych, reklamowych i wizerunkowych,

       wyszukiwanie, weryfikowanie, negocjowanie i współpraca z dostawcami zewnętrznymi,

       monitorowanie działań marketingowych konkurencji i trendów na rynku,

       współpraca z zespołem grafików w zakresie przygotowania projektów graficznych na potrzeby kampanii w mediach tradycyjnych i internetowych,

       realizacja innych zadań wynikających z pracy działu.

 

Wymagania:

 

       doświadczenie zawodowe w działach o podobnym zakresie obowiązków – praktyczna wiedza i umiejętności z zakresu marketingu,

       inicjatywa, konsekwencja i dynamizm w działaniu,

       komunikatywność i wysoka kultura osobista,

       kreatywność i szybkość w wykonywaniu zadań.

Z naszej strony możesz liczyć na:

Zobacz,
kogo obecnie poszukujemy ?
          Kontakt
Do nas