Regulamin akcji promocyjnej „do - 10% rabatu na meble”

Regulamin akcji promocyjnej dla klientów sklepu internetowego MERKURY MARKET „- 10% rabatu na meble”

 

 

Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy regulamin określa zasady prowadzenia Promocji pod nazwą „-10% rabatu na meble”, organizowanej przez MERKURY MARKET Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k. z siedzibą w Krośnie. 

 

Słowniczek pojęć

  1. Organizator Promocji - MERKURY MARKET Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k. z siedzibą w Krośnie, przy ul. Czajkowskiego 51, 38-400 Krosno, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Rzeszowie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000490943, posiadająca NIP 6842255436 oraz REGON 371007032.
  2. Klient - osoba fizyczna posiadająca co najmniej 16 lat, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która w okresie trwania Promocji dokona zakupów i innych czynności na zasadach określonych w Regulaminie.
  3. Promocja - akcja promocyjna przeznaczona wyłącznie dla Klientów sklepu internetowego Organizatora Promocji, prowadzona pod adresem www.merkurymarket.pl, polegająca na obniżeniu cen z kategorii MEBLE -10% na poniższych zasadach.
  4. Regulamin - niniejszy dokument, który definiuje warunki i zasady udziału Klienta w Promocji.

 

Czas trwania Promocji i jej zakres

  1. Promocja trwa od 8.03.2024 r. do 18.03.2024 r. (włącznie) lub do wyczerpania zapasów w tymże okresie i dotyczy wyłącznie zakupów w sklepie internetowym Organizatora Promocji.
  2. Promocja dotyczy zakupu wybranych produktów z kategorii MEBLE, z wyłączeniem:

 

  1.   mebli z aktualnych gazetek sklepów stacjonarnych Organizatora Promocji,
  2.   mebli łazienkowych,
  3.   mebli ogrodowych,
  4.   wybranych mebli.
    1. Promocja nie łączy się z innymi akcjami promocyjnymi i wyprzedażami.

 

Reklamacje

  1. Reklamacje dotyczące przebiegu Promocji mogą być zgłaszane przez Klientów przez cały czas trwania Promocji oraz po jej zakończeniu, nie później jednak niż w terminie 7 dni od daty zakończenia Promocji.
  2. Rozpatrzeniu podlegają wyłącznie reklamacje zgłoszone w formie pisemnej wraz z dowodem dokonania zakupu w czasie trwania Promocji.
  3. Za datę wniesienia reklamacji uznaje się datę złożenia jej osobiście w siedzibie Organizatora Promocji lub datę stempla pocztowego w przypadku złożenia reklamacji listownie.
  4. Reklamacja powinna zawierać imię i nazwisko, adres zamieszkania, adres e-mail, numer telefonu, zgodę na przetwarzanie danych osobowych Klienta w celu rozpatrzenia reklamacji, a także dokładny opis i uzasadnienie reklamacji oraz datę i miejsce zdarzenia, którego dotyczy roszczenie związane z udziałem w Promocji oraz treść żądania.
  5. Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 7 dni od dnia jej wpływu do Organizatora Promocji. Zawiadomienie o wyniku reklamacji będzie wysłane reklamującemu w terminie 7 dni od daty rozpatrzenia.
  6. Decyzja Organizatora Promocji w przedmiocie reklamacji jest ostateczna i nie przysługuje od niej odwołanie.
  7. Po wyczerpaniu postępowania reklamacyjnego Klientowi przysługuje prawo dochodzenia nieuwzględnionych roszczeń na drodze postępowania sądowego.

 

Postanowienia końcowe

  1. Organizator Promocji zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu w czasie trwania Promocji. Promocja może zostać skrócona, w szczególności ze względu na wyczerpanie zapasów w trakcie trwania Promocji.